فروشگاه لوازم ارزان
در صورت هرگونه مشکل با مدیر سایت در تماس باشید . 09396319391


هديه اي رويايي و باور نكردني

استثنائي ترين هديه براي كسي كه دوستش داريد

هديه اي مناسب براي تمام مناسبت ها

حتما شما هم خيلي دوست داريد

اين جعبه موزيكال را داشته باشيد

مناسب براي جشن تولد سالگرد

ازدواج و روز عشق

اين جعبه يك هديه معمولي و فراموش شدني نيست

با صداي رويايي اين جعبه موزيكال به خواب آرام برويد

قيمت : 22000 تومان




ارسال توسط
ارسال توسط محمد محبی
ارسال توسط محمد محبی

قیمت : 9200 تومان

گردنبند Love یکی از جدیدترین و شیک ترین گردنبندهای عرضه شده در جهان می باشد. این گردنبند با رنگ فوق العاده زیبای طلایی همراه با یک زنجیر ظریف ارائه می شود. به کار بردن دو نگین و مروارید زیبا در طرح یا همان نوشته Love زیبایی این گردنبند را دو چندان کرده است. هم اکنون می توانید این گردنبند را با قیمتی استثنایی از فروشگاه میهن استور سفارش دهید.




ارسال توسط محمد محبی

قیمت : 11800 تومان



گردنبند LED اکریلیک محصولی جدید می باشد که با عرضه خود فروش بی نظیری را در کشورهای آسیایی به خصوص کره جنوبی و ژاپن رقم زد. این گردنبند که در طرح های مختلف از قبیل پروانه، قلب، دلفین و سایر اشکال طراحی و عرضه شده است در حالت عادی خاموش بوده و زمانی که آن را به گردن خود متصل می کنید LED آن روشن شده و صحنه زیبایی را رقم می زند! این گردنبند هم در روز و هم شب درخشان بوده و فوق العاده زیبا و ظریف می باشد.




ارسال توسط محمد محبی
ارسال توسط محمد محبی

این گردنبند بسیار زیبا از پرطرفدارترین مدلهای جواهرات می باشد و استفاده از آن در کنار لباس مهمانی می تواند زیبایی و جلوه ای دیگر به هر کسی ببخشد. نگین های ظریف کار شده، موقعیت قرار گرفتن قلب ها نسبت به یکدیگر، طراحی بسیار زیبا و متفاوت در عین سادگی همه و همه باعث شده این محصول در مقایسه با نمونه های مشابه متمایز شود. طراحی خیره کننده و منحصر به فرد این گردنی بسیار زیبا شما را در تمام مهمانی متمایز می نماید . جنس این گردنبند استیل است و دارای رنگ ثابت می باشد.

قیمت : 16,000  تومان

 

 




ارسال توسط محمد محبی

نیم ست تیتانیوم حریم سلطان یکی از جدیدترین مدل های نیم ست می باشد که توسط کشور ترکیه تولید و عرضه شده است. این نیم ست زیبا طرح نقره با ظاهر شیک از جنس تیتانیوم بوده و همچنین از چهار قطعه سنگ آرتمیس کهربا (رنگ قرمز) در آن استفاده شده است. جلوه زیبا، ظرافت بی نظیر و شباهت کامل با نمونه اصلی از ویژگی های مهم این محصول می باشد.

37,000 تومان

 

 




ارسال توسط محمد محبی

این انگشتر بی نظیر با تراش های بسیار زیبا و نگین های ظریف طراحی و عرضه شده است. با توجه به کیفیت درجه یک، این انگشتر برای دوستدارانش یک انگشتر ماندنی و همیشگی خواهد بود و هرگز زیبایی خود را از دست نخواهد داد. شما میتوانید این انگشتر به یاد ماندنی را درست مانند هدیه سلطان سلیمان به ملکه خرم سلطان، به عزیزانتان هدیه دهید.

19,500 تومان


 




ارسال توسط محمد محبی

گردنبند کریستال یکی از جدیدترین و شیک ترین گردنبندهای عرضه شده در جهان می باشد. این گردنبند در 5 رنگ استثنایی و شیک عرضه شده است.  به کار بردن نگین های درخشان و با کیفیت در این گردنبند زیبایی این محصول را دو چندان کرده است. این گردنبند ساخت کشور کره بوده و دارای می باشد.

29,000 تومان

 




ارسال توسط محمد محبی

 

9,000 تومان


به هر حال هر برداشتي كه از اين آيه بكنيم بايد بپذيريم كه اكثر مردم براي در امان ماندن از چشم زخم ديگران اعتقاد زيادي به اين آيه دارند و بدين منظور يا اين آيه را قاب كرده و به در و ديوار خانه مي زنند يا آنرا در رقبه گذاشته به گردن مي اندازند.- نميدانم شما هم اعتقاد به چشم زدن يا چشم شور داريد يا نه؟ اما به نظر من به هر حال چشم شور هم از آن پديده هايي است كه شايد علم آدمي هيچوقت نتواند آنها را تاييد يا حتي تكذيب كند اما همه خوب مي دانيم كه همچين پديده هايي وجود دارند!

 




ارسال توسط محمد محبی

مشهور است كه آيه 51 از سوره مباركه قلم (وإِن يَكادُ الّذينَ ...) در دفع چشم زخم مؤثر است. در اين آيه خداوند به پيامبر اكرم (ص) مي فرمايد: «نزديك است كافران هنگامى كه آيات قرآن را مى‏شنوند با چشم ‏زخم خود تو را از بين ببرند، و مى‏گويند: «او ديوانه است! ».[ قلم، 51 ،وَ إِن يَكاَدُ الَّذِينَ كَفَرُواْ لَيزُْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سمَِعُواْ الذِّكْرَ وَ يَقُولُونَ إِنَّهُ لمََجْنُونٌ تفسير الميزان، علامه طباطبايي، ج 19، ص 636]
در حكمت 400 نهج البلاغه نيز آمده است: چشم زخم حق است و توسل به دعا براي دفع آن نيز حق است.[ نهج‏البلاغة ص : 547]
از اين روايات روشن مي شود كه چشم زخم توهم و خرافه نيست بلكه يك امر واقعي است كه در خارج اتفاق مي افتد و راههايي براي جلوگيري از آن وجود دارد.
 

نزديك است كه كافران هنگامي كه آيات قران را مي شنوند تو را با چشمان خود هلاك كنند و مي گويند او ديوانه است در حالي كه قران جز مايه بيداري براي جهانيان نيست.

9,000 تومان

 




ارسال توسط محمد محبی

گردنبند Love Music یکی از جدیدترین و شیک ترین گردنبندهای عرضه شده در جهان می باشد. این گردنبند با رنگ فوق العاده زیبای طلایی همراه با یک زنجیر ظریف ارائه می شود.

18,000 تومان


 




ارسال توسط محمد محبی

طراحي بسيار شيک و درخشان (با سطوح براق)
بهترين هديه تولد براي کسي که دوستش داريد ، يك گردنبند فوق العاده مناسب براي

طراحي ظريف و فوق العاده ، گردنبند فوق العاده زيبا و پرطرفدار . خود را با مد فصل جديد هماهنگ كنيد.
هنر جذابيت....

34,000 تومان

 




ارسال توسط محمد محبی

فوق العاده شيك و زيبا ، هديه اي مناسب براي آنكه دوستش داريد.....
طراحي متفاوت و خيره كننده ، پيشنهادي براي بهتر شدن ، خود را با مد فصل جديد هماهنگ كنيد. مخصوص مشكل پسندان ، براي دختر خانم هاي خوش سليقه ، زيبايي مدرن را آشكار كنيد ، مكمل زيبايي و جذابيت شما ، جذابيت...زيبايي و متمايز بودن را


34,000 تومان


 




ارسال توسط محمد محبی
آخرين مطالب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبي
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 4354
بازدید کل : 93686
تعداد مطالب : 677
تعداد نظرات : 832
تعداد آنلاین : 1

گروه اینترنتی روزنه - گروه اینترنتی روزنه