فروشگاه لوازم ارزان
در صورت هرگونه مشکل با مدیر سایت در تماس باشید . 09396319391

خواص پوستی بابونه :
از خواص مفید پوستی بابونه می توان به ضد التهابات پوستی، برطرف کننده زخم های جلدی، رفع اگزما، ضد آکنه و جوش غرور، ترمیم سوختگی، زیبایی پوست، مراقبت از مو، طلایی و بلوند کردن مو و ضد عفونی کننده پوست اشاره کرد.

ضد التهاب پوستی که همانند کورتون ها عمل می کند ولی عوارض آن ها را ندارد ـ رفع و درمان اگزما ـ کمک درمان جوش غرور و آکنه ـ ضد ورم و قرمزی پوست ـ برطرف کننده زخم های جلدی ـ ترمیم سوختگی ـ تقویت کننده پوست ـ تنگ کننده منافذ پوست ـ ضد عفونی کننده پوست ـ کنترل عفونت های پوستی



موارد استفاده :
از این صابون علاوه بر استفاده بر صورت و بدن میتوان برای شستشوی مو هم استفاده کرد و خاصیت شوره زدایی این صابون را بر موهای خود را مشاهده کنید . همچنین صابون بابونه برای پوست های خشک نیز  قابل استفاده می باشد .
شادابی و سلامت پوست شما را صابون نرم بابونه به ارمغان می آورد . صابون بابونه دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان می باشد و اثر دهی بالایی نسب به نمونه های خارجی دارد .

قیمت : 18,000 تومان




ارسال توسط

این سری انیمیشن نیز به مانند سریال اصلی دارای کمترین دایالوگ است. رومن آتکینسون صدای مستربین را در این انیمیشن ها به عهده دارد و تمام حرکات این شخصیت کارتونی از شخصیت او در فیلم های اصلی بهره گرفته شده است.
این کارتون بدلیل صامت بودن با کیفیتی بسیار بالا در سه حلقه دی وی دی عرضه شده است.
همین حالا این مجموعه کارتون کامل و بسیار بسیار باکیفیت را خریداری کنید و شادی را به کسانی که دوستشان دارید هدیه دهید.

قیمت : 7,900 تومان




ارسال توسط

سونهیسا ایتو سال 1983 فیلمنامه "سرندیپیتی" را بر مبنای رمانی نوشته استن کاس رور سال 1974 در 26 اپیزود 24 دقیقه ای نوشت. این مجموعه که از محصولات استودیو زویو است، از اول ژوئیه سال 1983 تا 23 دسامبر همان سال پخش شد. در "سرندیپیتی" صداپیشگانی چون ماری اوکاموتو (سرندیپیتی)، میچکو نومارو (کنا)، یوجی میتسویا (پیلا پیلا)، یوری ناشیبا (شاهزاده لولا) و ... صحبت کردند.

مشخصات کارتون سرندیپیتی :
نام کارتون :  جزیره ناشناخته
کیفیت صدا و تصویر : خوب
زبان : دوبله فارسی
فرمت : دی وی دی
قابل پخش در همه دستگاههای پلیر خانگی و کامپیوتر
عرضه شده در : 1 DVD
 

قیمت : 4,500 تومان




ارسال توسط

خواص زیبائی روغن شترمرغ :

لایه بردار و جوان کننده پوست (نرم کننده، روشن کننده و ضد لک)

بهبود شبکه فیبری پوست به دلیل وجود اسیدهای چرب غیر اشباع

صاف کننده خطوط و چروکهای پوست صورت و گردن

کمک به بهبود خشکی لب و کبودی و پف زیر چشم و جای جوش (آکنه)

قویترین برطرف کننده ترک های پاشنه پا و ترکهای بعد از زایمان و ترک های چاقی لاغر

ترمیم جای زخم، سوختگی، بخیه و مشکلات گوشت اضافه

 

خواص بهداشتی روغن شترمرغ :

تسریع در بهبود خارش پوست و آفتاب سوختگی

بازیابی سلولهای از بین رفته پوست در اثر استرس و شرایط جوی

بهترین روغن برای ماساژ (رفع خستگی و آرامش دهنده عضلات و افزایش دهنده جریان خون)

حالت دهنده و تقویت کننده موهای ضعیف و پرپشت کننده موهای ابرو و مژه

محافظت از پوست (حفظ چربی و رطوبت طبیعی پوست، درمان خشکی پوست)

 

خواص داروئی روغن شترمرغ :

درمان زخم ها و کبودیها، بریدگیها و خراشیدگی های پوست

ترمیم سوختگی های خفیف و شدید

درمان زخم بستر و نیش حشرات و خاصیت آنتی هموروئیدی

تسکین دردهای مزمن و شدید مفاصل (کمردرد، آرتروز، زانودرد،رماتیسم و سیاتیک)

برطرف کننده دردهای ناشی از کوفتگی و کشیدگی عضلات و ماهیچه ها (دررفتگی و رگ به رگ شدن)

برطرف کننده یا کاهنده علائم و ناراحتی های مربوط به بیماریهای پوستی همانند تبخال، تاول، اگزما٬ پسوریازیس، قانقاریا، ... (بطور کلی استفاده از روغن شترمرغ می تواند در کاهش علائم بیماری های پوستی همانند اگزما و پسوریازیس مفید باشد. البته بسته به نوع پوست، عمق لایه های پوستی و وزن فرد مبتلا، زمان پدیدار شدن تاثیر استفاده از روغن شترمرغ ممکن است متفاوت بوده و حتی تا ۷۵ روز به طول انجامد)

طریقه مصرف روغن شتر مرغ  :

قبل از مصرف ، پوست خود را با آب ولرم و صابون عصاره روغن شترمرغ شستشو داده و روزانه 1 الی 2 مرتبه مقداری از روغن را به پوست خود آغشته کرده و به طرف بالا به آرامی ماساژ دهید، دوره طول درمان حداقل 3 ماه میباشد.


شرایط نگهداری روغن شتر مرغ  :

در صورت استفاده کم و نگهداری طولانی مدت حتماٌ آن را در یخچال نگهداری نمایید و قبل از مصرف آن را در دمای 25 تا 30 درجه سانتیگراد گذاشته تا به حالت مایع در آید.

در صورت سلامت پوست میتوانید از این محصول به جای کرمهای روزانه پوست جهت سلامت هر چه بیشتر و رطوبت پوست استفاده نمایید.

شکل دارویی : روغن موضعی 60ML

قیمت : 43,000 تومان




ارسال توسط

حاوی:
- گیلیسیرین : مرطوب کننده و نرم کننده غنی و قوی پوست .

- ویتامین E  : آنتی اکسیدان بسیار قوی ، که از پیری و تحلیل رفتن سلولها جلوگیری می کند.ویتامین E یک ضد سرطان طبیعی برای بازسازی و جوانسازی پوست است.

-  ویتامین B2: ترمیم کننده غنی پوست ، لطیف کننده و نرم کننده پوست ، رنگ زرد  این کرم نیز به خاطر ویتامین B2  فراوان کرم یواکسین است.

- اسید گلیسیراتینیک و کامفور: باعث گردش زیاد خون در پوست می شود و پوست را گرم می کند بیشتر شدن جریان خون در پوست  و حرارت ایجاد شده به معنی خون رسانی بیشتر رگها و در نتیجه غذارسانی بیشتر به سطح پوست می شود . در نتیجه احساس شادابی و طراوت بی نظیری به پوست می دهدو پوست عمیقا"تغذیه و هلویی میشود.

* این کرم باید دور از نور خورشید نگه داری شود ( به خاطر مواد طبیعی و گیاهی این کرم است ) در نتیجه جعبه ی این محصول مات است و شیشه ای نیست .

* مقدار کرم یواسکین : 75 میل است و جعبه اش نارنجی است



طرز استفاده :
 - برای پوست نرمال و خشک : میزان بسیار کم ، روز یا شب روی پوست شسته شده ی نمناک (بجز دور چشم و دور لب ) زده شود . به پوست گردن ، دست و پا هم نیز میتوان زد.

- برای پوستها ی نرمال/خشک/چرب/مختلط: به صورت ماسک با لایه ای غلیظ : روی پوست  تمیز نمناک (به جز دور چشم و دور لب ) زده شود و بعد از 15 دقیقه با آب و شوینده مناسب شسته شود. این ماسک پوست را گرم می کند و خون رسانی را در بافت سطحی پوست را افزایش میابد .

- هفته ای دو تا سه بار به عنوان ماسک از این محصول استفاده  شود .


قیمت : 53,000 تومان




ارسال توسط

اثر گذاری این محصول به سه صورت : کاهش اشتها ، دفع چربی و چربی سوزی  است که در زیر توضیح داده شده.

- کاهش اشتها :
کاهش اشتهای این محصول یکی از نادرترین ترکیبات در میان چایی ها و دمنوش های لاغری میباشد که به جرات میتوان گفت بهترین در نوع خود میباشد
در ترکیبات این محصول نوعی جلبک دریایی وجود دارد که با دم کردن و نوشیدن آن در معده با مایعات موجود ایجاد حالت ژلاتین میکند و فضای خالی را پر کرده در نتیجه مانع اشتهای کاذب می شود علاوه بر این، ترکیب دو گیاه موثر در این چای موجب کاهش اشتها می شود .
- دفع چربی :
در ترکیبات چای سینا فرمول 2 گل محمدی و برگ درخت سنا هست که باعث دفع چربی از بدن میشود و با این روش میتوان مانع جذب چربی اضافه به بدن شد . نعناع موجود در این چای باعث بهبود وضعیت گوارشی میشود
علاوه بر اینها ترکیبات این چای موجب دفع کلسترول توسط ادار از بدن میشود.
- چربی سوز :
با نوشیدن اولین فنجان از این چایی شما متوجه بالا رفتن دمای بدن می شوید با بالا رفتن سوخت و ساز بدن موجب مصرف کالری بیشتری در بدن می شود .
پژوهش ها نشان میدهد نوشیدن روزانه 2 تا 4 فنجان چای لاغری می تواند تا 70 کالری انرژی ناشی از سوخت چربی ها ایجاد کند.



ویژگی های چای لاغری سینا فرمول 2 :
- بهترین محصول لاغری که دارای مجوز بهداشتی می باشد.
- دارای قویترین مکانیزم لاغری یعنی کاهش اشتها ، چربی سوز و دفع چربی
- از بین برنده اشتهای کاذب و کاهنده واقعی اشتها
- مانع جذب چربی به بدن
- کشیده شدن پوست و مانع ایجاد چین و چروک
- کاهش چربی های اضافه ، دفع سم های موجود در سلول ها ی بدن و برطرف کننده کامل تورم
- لاغر شدن متعادل بدن بدون بازگشت به حالت قبل
- متعادل کننده قند ، چربی و فشار خون
- کاهش تری گلیسیرید
- تصفیه خون و سمع زدایی از بدن
- تغذیه کبد و بهبود سیستم گوارشی و متابولیسم بدن

قیمت : 32,000 تومان




ارسال توسط

Dunhill DESIRE یک محصول فوق العاده و با رایحه ای سنگین و ماندگار است . این محصول در بطری یاقوتی رنگ با رایحه ای از چوبهای جنگلی ساخته شده و توانست به سرعت توجه آقایان را به خود جلب کند. این عطر به مردانی که با اعتماد به نفس بالا می خواهند در مرکز توجهات قرار بگیرند پیشنهاد می شود
- جنسیت: مردانه
- نوع عطر: Eau De Toilette
- رايحه : ملایم و كلاسيك
- گروه بویایی : رایحه ی جنگلی و چوب های معطر
- ماندگاري : 10-12 ساعت

قیمت : 39,000 تومان




ارسال توسط

 امروزه بوی بد دهان halitosis به طور چشمگیری شایع شده است و باعث رنجش و ناراحتی دیگران در برخورد های اجتماعی با افراد مبتلا به بوی بد دهان می باشد. همچنین در زندگی زناشویی و در بین اعضای خانواده فرد مبتلا به این بیماری بیشتر مورد توجه و نکوهش قرار می گیرد.
خوشبو كننده دهان فروستي در بهداشت دهان بسيار موثر است و باعث ضدعفوني كننده ي دهان مي شود همچنين بدون قند مي باشد و طعم و عطر ماندگاري را در فضاي دهان ايجاد مي كند .
خوشبو كننده ي دهان فروستي حاوي زايليتول مي باشد كه شيرين كننده ي طبيعي است كه كمك مي كند تا از پوسيدگي دندان جلوگيري شود و مناسب براي بيماران ديابتي و همچنين كودكان تحت نظارت بزرگسالان نيز مي باشد.
خوشبو كننده دهان فروستي داراي سه رايحه نعناع ، ليمو ، توت فرنگي مي باشد .

قیمت : 14,000 تومان




ارسال توسط

امنیت اطلاعات ارزشمند تلفن های اندروید و بلک‌بری شما با موبايل سكيوريتي اندرويد و بلک‌بری كوييك‌هيل فوق العاده آسان است.
موبايل سكيوريتي اندرويد و بلک‌بری كوييك‌هيل يك امنيت كامل و درخشان براي گوشي تلفن اندرويد و بلک‌بری شما مي‌باشد. این نرم‌افزار دستگاه شما و محتویات آن را با استفاده از ویژگی های ضد سرقت (Anti-Theft) و به روزرسانی آسان در برابر ويروس محافظت می‌كند. این نرم‌افزار از دستگاه های تلفن همراه شما در برابر ویروس های ثبت شده حفاظت مي‌كند و امنيتي كامل را براي دارندگان اين وسايل در برابر تهدیدات شناخته شده و ناشناخته ،براي دیدن سایت‌هاي امن فراهم می کند .ویژگی های ضد سرقت (Anti-Theft) به قفل کردن دستگاه، از بین بردن اطلاعات محرمانه و پيدا كردن دستگاه تلفن خود در صورت گم یا دزدیده شدن ، کمک می کند.
این نرم‌افزار یک برنامه بسیار ساده و کاربرپسند با ویژگی های شگفت انگیز مانند بلوک كردن تماس ، بلوک كردن SMS، ویژگی‌هاي ضد سرقت (Anti-Theft) و حفاظت از ویروس می باشد.

قیمت : 29,000 تومان




ارسال توسط

 صابون ژائير با عنوان صابون کامل با ترکیبات که از عصاره ی گیاهان غنی ، روغن معجزه آسای شترمرغ ، و روغن کوسه ، ميگو و موجودات دریایی و منحصر به فرد برای انواع پوستها و انواع سنین قابل استفاده بوده و برای درمان کک و مک و جوش به کار میرود همچنین دارای خاصیت روشن کنندگی ، مرطوب کنندگی و برطرف کننده ی دانهای سر سیاه پوست و جوان ساز و ضد باکتری و قارچ  می باشد .
صابون ژائير از روغنهای طبیعی دریایی ، جانوری همچنین از عصاره و پوست گیاهان دارویی که در صابون قابل مشاهده می باشد ساخته شده است.
. صابون ژائير دارای ویتامینهای A,B,E,D ، همچنین حاوی اسیدهای چرب مفید مانند لینولینک اسید که به علت ریز مولکول بودن به سرعت از منافذ پوست جذب می شود.
. به کمک کرم های مراقبتی تمام مواد مغذی پوست شما را تامین میکند و نیز سلولهای آسیب دیده را بازسازی نموده و سرعت پیری سلولی را کاهش میدهد و از پوست شما در مقابل اشعه ماورای بنفش خورشید محافظت می کند.


طریقه مصرف برای انواع پوستها :
سنین افراد برای استفاده از 12 سال به بالا قابل استفاده است
. پوست خشك : يك روز درميان 1 بار سپس شستشو با آب ولرم ، ترجيحا استفاده از روغن شتر مرغ جهت تكميل رطوبت رساني
. پوست نرمال : روزي يكبار سپس شستشو با آب ولرم
. پوست مختلط : روزی یکبار در نواحی چرب صورت به مدت 1 دقیقه ماساژ داده شود سپس شستشو با آب ولرم
. پوست چرب : روزانه 2بار به مدت 1 دقیقه ماساژ داده شود سپس شستشو با آب ولرم


قیمت : 27,500 تومان

 




ارسال توسط

جنس به کار رفته  : نخ / شال ممتاز لب تركي

درجه بندي كيفيت :  درجه A

نوع چاپ : چاپ سيلك -  رنگ پرسي  بيس بالا

قيمت: 16,000 تومان




ارسال توسط



خليج فارس نامي است به جاي مانده از كهن ترين منابع، زيرا كه از سده هاي قبل از ميلاد سر بر آورده است، و با پارس و فارس - نام سرزمين ملت ايران - گره خورده است.خليج فارس، درياي كم عمق و نيمه بسته اي است با مساحت حدود 240 هزار كيلومتر مربع كه در جنوب غربي قاره آسيا و در جنوب ايران قرار دارد.
زمين شناسان معتقدند كه در حدود پانصد هزار سال پيش، صورت اوليه خليج فارس در كنار دشت هاي جنوبي ايران تشكيل شد و به مرور زمان، بر اثر تغيير و تحول در ساختار دروني و بيروني زمين، شكل ثابت كنوني خود را يافت. قدمت خليج فارس با همين نام چندان ديرينه است كه عده اي معتقدند: -خليج فارس گهواره تمدن عالم يا مبدا پيرائي نوع بشر است. دريانوردي ايرانيان در خليج فارس، قريب پانصد سال قبل از ميلاد مسيح و در دوران سلطنت داريوش اول آغاز شد. داريوش بزرگ،‌ نخستين ناوگان دريايي جهان را به وجود آورد. كشتي هاي او طول رودخانه سند را تا سواحل اقيانوس هند و درياي عمان و خليج فارس پيمودند، و سپس شبه جزيره عربستان را دور زده و تا انتهاي درياي سرخ و بحر احمر كنوني رسيدند. او براي نخستين بار در محل كنوني كانال سوئز فرمان كندن ترعه اي را داد و كشتي هايش از طريق همين ترعه به درياي مديترانه راه يافتند.

قيمت: 23,000 تومان




ارسال توسط



جنس به کار رفته  : نخ / شال ممتاز لب تركي

درجه بندي كيفيت :  درجه A

نوع چاپ : چاپ سيلك -  رنگ پرسي  بيس بالا

رنگ بندی: مشکی/ سفید

انتخاب رنگ در زمان ثبت سفارش
 

شما بايد اولين كسي باشيد كه شال را مي‎پوشيد

اين برترين روش جذاب شدن است.

جذابترين طرح پوشاك سال 92

پرفروش‎ترين شال چند ماه اخير در ايران

ظرافت، جذابيت، لطافت… همه آن چيزي كه انتظار داريد!!!

حيلت رها كن عاشقا ديوانه شو ديوانه شو

اندر دل آتش درآ پروانه شو پروانه شو

قيمت: 14,500 تومان




ارسال توسط

جنس به کار رفته  : نخ / شال ممتاز لب تركي

درجه بندي كيفيت :  درجه A

نوع چاپ : چاپ سيلك -  رنگ پرسي  بيس بالا

قيمت : 14.000 تومان

تاريخ طراحي : 1389/12/14

شركت معرفي كننده :  گروه فروشگاهي دایان


یک شال فوق‎العاده زیبا

 مخصوص بانوي ايراني
  با طراحی منحصر به فرد و شگفت‎انگیز
شما باید اولین کسی باشید که شال را می‎پوشید
این برترین روش جذاب شدن است.

قيمت: 14,000 تومان




ارسال توسط

جنس به کار رفته : نخ / پارچه ممتاز لب تركي

درجه بندي كيفيت : درجه A

نوع چاپ : چاپ سيلك - رنگ پرسي بيس بالا

سايز : free size

قيمت: 23,000 تومان




ارسال توسط
آخرين مطالب

آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبي
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 93798
تعداد مطالب : 677
تعداد نظرات : 832
تعداد آنلاین : 1

گروه اینترنتی روزنه - گروه اینترنتی روزنه